Kan du bevarer overblikket? Trives du med kontakt med mange kollegaer? Er du løsningsorienteret? Trives du med administrative opgaver? Og har du erfaring med personaleadministration og koordinering? Har du samtidig lyst til at arbejde i et af Danmarks førende institutter inden for indsigtsbaseret forretningsudvikling? – så har vi et ledigt job der måske kunne være dit.
Hvad tilbyder vi?
Som administrativ koordinator i Wilke vil du beskæftige dig med:
Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange spændende og alsidige projekter.
Vi tilbyder et udfordrende job, hvor du får de bedste muligheder for at udvikle dig både personligt og fagligt i et uhøjtideligt miljø. Vores kontor er placeret lige midt i Odense Centrum.
Jobbet er et fuldtids job – arbejdstiden vil primært ligge mandag til fredag: 8:00 til 16:00. Men da interviewerne kan have arbejdstid aften og weekend – kan der forekomme support udenfor normal arbejdstid.
Hvem er du?
Der kan være mange veje ind, men ideelt set har du:
Hvem er Wilke?
Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed, der hjælper virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem værdifulde indsigter. Vi har gennem de seneste år arbejdet for nogle af Danmarks største virksomheder og fokuserer på at skabe brugbare svar, løsninger og muligheder for vores kunder, frem for rapporter der samler støv.
Interesseret?
Har du lyst til at blive en del af holdet i Odense, så send din ansøgning, CV samt relevante bilag til job@wilke.dk. Du bedes i din ansøgning angive, hvornår du eventuelt kunne starte.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jakob Fiellau på 40 97 10 55. Deadline for ansøgning er hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende.
Læs mere om os på Wilke.dk.