Er du stærk i kvantitativ metode og analyse samt formidling af indsigter og har du forretningsforståelse, så er stillingen som Senior Analytics Consultant måske noget for netop dig.
Vi arbejder typisk med projekter som centrerer sig om vores kunders relation til deres kunder eller value management. Konkret kan det fx være evaluering af kundestrategi, pris- og porteføljeoptimering, segmentering og positionering, Customer Experience Management (CEM), udvikling af nye koncepter og test af potentialer, skabelse af fundamental forbruger-/kundeindsigt samt anbefalinger til udvikling af innovationer.
Indfaldsvinklen til vores opgaver har rod i Wilkes DNA - nemlig en konsultativ vinkel til såvel kvantitative som kvalitative studier - lokalt og globalt med 100% fokus på at skabe og aktivere forbruger- /kundeindsigter. Jobbet hos Wilke er dynamisk og afvekslende.
Som Senior Analytics Consultant vil du:
Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange alsidige projekter. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.
Der kan være mange veje ind, men ideelt set er du:
Wilke er en af Danmarks mest innovative rådgivnings- og analysevirksomheder, der oprindeligt startede som et analyseinstitut i 1999, og som nu er et markedsførende konsulenthus. Wilke hjælper organisationer i både ind-og udland med at skabe vækst gennem kundeindsigt. Denne evne til at have indsigt i menneskers behov er livsnerven i enhver virksomhed. Det er behov, der driver markeder og ikke produkter, priser eller teknologiske landvindinger. Indsigterne skal bringes til live i de løsninger, som en virksomhed går til markedet med.
Har du lyst til at blive en del af Wilkeholdet, så søg den nedenfor. Opload en samlet fil med CV og ansøgning.
Yderligere oplysninger om stillingen fås også ved henvendelse til Myriam Martensen på tlf. 23 66 99 12.
Vi holder løbende samtaler.
Job is Archived
You may have followed an invalid link or the job you are looking for has been archived.
Learn About GoHire